HTML

PatkányBlog

Friss topikok

  • Patkány: Face-en megírom :) (2014.02.24. 19:53)
  • Patkány: Köszi, neked is így utólag :) (2014.02.11. 06:47) Attakúvahéttentégit :D
  • Patkány: Áh, csak pillanatnyi zavar... mint amikor megállsz egy picit megcsodálni valamit és már mész is to... (2014.01.29. 23:55)
  • Patkány: Jövő héten már nem vizsgázom :) (2014.01.29. 23:54) Áramlat
  • Patkány: Próbálom még menteni a menthetőt. Talán tényleg csak egy mély, egy bazira mély hullámvölgyben... (2013.10.21. 09:21) Sweet home.

Címkék

Ádám (5) ajándék (1) albérlet (3) állati tények és talányok (1) állatok (1) álmos (1) álom (34) alteregó (1) alterego fesztivál (1) angol (1) antiface (1) anyaság (1) árulás (2) a férfi titka (1) a szolgálólány meséje (1) ballagás (2) barátság (22) Barbie (1) bátaszéki gimi (1) beteg (3) bicikli (1) blog (1) blogszülinap (2) boldogság (109) Bonyhád (1) bonyhád (1) BOSSZÚ (5) bsb (1) búcsú (1) budapest (4) buli (35) buzik (2) Carlos (11) céges (1) cigány (1) cigi (3) család (38) Cukkerbogyó (1) cukrászda (1) D. (12) dél-korea (1) diploma (2) divat (1) düh (1) Edda (1) egriszakmunkásversen (1) egyetem (37) Élet (1) életkor (1) első hó (1) emberek (1) emo (1) én (9) Érd (3) érettségi (22) erőszak (1) esküvő (1) Észak-Korea (1) ex (1) facebook (1) fail (2) fáradt (1) Faun labirintusa (1) felvételi (2) fesztivál (2) film (5) filozófia (1) följelentés (1) fotóm (1) függőség (1) fun (4) Gábor (1) gólyabál (1) gólyatábor (2) gondolat (1) gothart (1) gothart.hu (3) gyakorlat (1) gyerek (1) gyűlölet (2) háború (1) halál (2) harag (4) házasság (1) hazugság (1) hiszti (2) hit (2) horoszkóp (1) horvátország (2) ideges (1) igazságtlanság (1) internet (1) IQ teszt (1) írás (1) Írások (1) iskola (2) Isten (1) iwiw (4) járvány (1) játék (1) jogsi (1) jókedv (1) jövő (8) K-Pax (1) kaja (1) kapcsolat (3) karácsony (3) kárpátia (1) kávé (1) kenderesitamás (1) kép (4) kérdés (3) kiégett (1) kocsma (1) kollégák (4) kolléga úr (2) kollégium (29) költözés (4) koncert (32) könyv (3) korea (1) koronavírus (1) kresz (1) labor (3) lakás (1) Lenin (1) leszbikus (1) leszokás (2) lol (1) lolácska (7) magány (5) Magyarország (3) melankólia (125) melegfölvonulás (2) morog (1) msn (2) múlt (4) munka (24) Murphy (1) myvip (1) napiszar (3) névtelen tábornok (98) novella (1) nyár (4) nyaralás (2) nyárnyitó (3) oldboy (1) olvasás (1) ősz (2) őszinteség (1) otthon (3) óvoda (1) párkapcsolat (3) pasik (5) pest (2) picsa (1) Pittbull (2) politika (1) Pollen (9) pollen rockfesztivál (3) promi (1) pujárópörkölt (1) punk (2) puruttya (1) raj (1) rammstein (1) Ramone (4) randevú (1) régen (1) régi promisok (3) reklám (2) Rémarcú (3) remény (14) részegség (2) Rózsaszín Pitbull (1) rózsaszín pittbull (2) sakk (2) Sötétvölgy (1) suli (1) szabadság (2) szakítás (7) szanalmas (1) Szekszárd (6) szekszárdi keri (29) szentkoronaradio.hu (1) szeptember (1) szerelem (243) szerenád (1) szeretet (2) szex (2) szexuális zaklatás (1) szilveszter (7) szőke (1) szoptatás (1) születésnap (1) szülinap (4) szülők (3) szüreti (4) társkeresés (3) társkereső (1) tavasz (1) tél (1) természet (1) terv (1) tervek (1) Tesco (1) Tesócim (4) tesóm (5) teszt (2) tetoválás (1) tisztelet (1) titok (1) továbbtanulás (19) tv (2) udvarlás (1) újrakezdés (1) új srác (7) Ünnepek (2) úszó (1) úszóbajnok (1) utazás (1) vád (1) vágyak (1) válás (1) vallás (2) változás (1) vásárlás (2) vélemény (1) vers (4) vicc (1) videó (11) vihar (1) világvége (1) youtube (1) zaklatás (1) zene (11) zmne (2) zöldszemű (11) zoli (170) Zug (1) Címkefelhő

Mások álmai

Patkááány 2009.07.09. 22:02

Ez most nem az a fajta álmokról szól, amiket este látunk, amikor alszunk, hanem a vágyakról. A minap eszembe jutott, hogy az elmúlt huszonegy évem nagyrészt arról szólt, hogy másoknak feleljek meg. Oviban a ruhák, általánosban is, meg a tanulás is, naná. Gimibe nem akartam menni, anyámék erőltették. Meg lett az eredménye (két bukás, kicsapás). Utána foggal-körömmel tiltakoztam a Keri ellen is, de ők azt tartották jónak. Rendben. Jobb volt, mintha a Kuplungba jártam volna/járnék. Most fater rá van kattanva, hogy majd menjek a jogra. Hiába magyarázom, hogy mérnök akarok lenni, mert értem a matekot, szeretem is, a fizikát dettó. Ezek kellenek, és még? A joghoz kell töri, amiből világ életemben sík hülye voltam. A magyar megy, de lámpalázas vagyok. Nem akarok egész életemben aktákat bújni, miután harmincévesen beleőszültem az egészbe, ha, mondom HA egyáltalán fölvennének, és el tudnám végezni. A hadügyről már fájó szívvel lemondtam. Igen, tudom, hogy ahhoz is kell a töri, de azért éjjel-nappal képes lettem volna tanulni... fuck tartósegészségügyikárosodás. Meg kéne csináltatnom végre a három éve lejárt közgyógyomat. Legalább valami hasznom legyen ebből a szarból. :) Pasik terén is... ha rájuk hallgatnék, vagy rajtuk múlna, már Gy. L-né lennék, ami abból a szempontból jó lenne, hogy békében élnénk, de dögunalomban. Jó fej srác, tényleg az, de három órán keresztül tud beszélni úgy, hogy közben nem vesz levegőt. Eskü! Mást is be akarnak szabályozni ennyi idősen? Vagy csak engem ér ez az áldás? Most jó a hajad, ne vágjuk le, hogy nézel ki ebben a nadrágban, trampli ez a cipő, ne arra az egyetemre jelentkezz, nem neked való, stb. Suliban szintén, de ott már megszokták, hogy olyan vagyok, amilyen. Végülis az inkább az én korosztályom. Kivéve persze a tanarakat. Sziszi ne legyél MSZP-s, Szilvia ne vitatkozzunk, Szilvikém ne egyél órán (könyörgöm, akkor mikor?!), ecet. Nem főbenjáró bűnök. Bár ha belegondolok, már régen akartak kirúgni. :D Persze nem az utolsó évben fogom kibaszatni magam... nem lenne túl okos dolog. A pasifrontra már rá se térek... több barátnőmmel/haverinámmal beszéltük már azt, hogy ha egy dúsgazdag, modellalkatú, angyalarcú, többdiplomás, fiatal srácot vinnénk haza bemutatni, aki mellesleg él-hal értünk, drága felmenőink abba is bele tudnának kötni. Tudom, hogy Gábor nem tökéletes. Senki se az. De ez az egy nap nélküle sokmindenre ráébresztett. Zolira gondolni se tudtam, Lolácskára se. Megígérte, hogy nem iszik többet (itt most nem jön az, hogy kevesebbet se, egyáltalán nem iszik, és kész). Most szombaton lesz az első megmérettetése... nekem is, mégpedig olyan módon, hogy a kedvéért kibékülünk az én drága kedvenc Gyapjas barátnőmmel. Kíváncsi leszek rá. Azért igyekszem majd kihozni magamból a maximumot, kinézetre és viselkedésre is. Elvégre felnőttek vagyunk.

Címkék: szerelem vágyak

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://patkaaany.blog.hu/api/trackback/id/tr296149434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

About a girl 2009.07.09. 23:39:38

Már hogyne próbálnának beleszólni mindenbe? "Miért ilyen rikító vörös a hajad? Na, így most jobb. De igazából be se kellett volna festetni, a saját hajszíned volt a legjobb, stb." A továbbtanulásnál is bele próbáltak szólni, de inkább csak a városra tudtak rábeszélni, a szakot én választottam. A pasiügyekről ne is beszéljünk... Sztem semmiképp se menj jogra, lófaszt se érsz már vele, annyi az ügyvéd! A mérnöki szakokkal lehet vmit kezdeni, oda simán fel is vesznek, meg még érdekel is.

deTo 2009.07.10. 00:39:04

Vajon mi is ilyenek leszünk majd a saját ivadékainkkal? Már úgy értem, ha lesznek. Faternak hiába magyarázom, hogy a jogi végzettséggel itthon már kb. kitörölhetem a seggem, nem érdekli... mert ő akart menni, csak jöttem én... én, aki majd megvalósítja az ő álmát... felejtős.

DeadButterfly 2009.07.10. 20:04:30

hát legyen is felejtős. Ahogy ismerlek, nem igazán szívelnéd a dolgot. Menj mérnöknek..és csinálj valamit a kreatíc agyaddal ^^

nojmi 2009.07.10. 21:04:30

Sziszi!azért az a gimi annyira nem volt rossz:D....régi szép idők....:Djut eszembe:Betty a csúnya lánynak gyereke született:D:D:D:D:D a jövőben pedig azt csináld, amit Te akarsz!!!ne mások irányítsák az életedet....emiatt a "szülők beleszólnak" miatt van az, hogy sokan 30 évesen belefásulnak az életükbe, mert nem azt csinálják, amit szeretnek, hanem azt, amit rájuk erőltettek!:@Szóval, hallgass a szívedre, és az tedd, ami Neked jó, a szüleid meg majd megbékélnek!;)

deTo 2009.07.10. 23:00:58

Nojmi: láttam, múlt héten néztem az adatlapját myvipen... pislogtam, mint a pincebéka! :D Amúgy tényleg jó volt a gimi, legalábbis bizonyos részei. :D Valamikor összefuthatnánk, ha ráérsz, vagy ha mást nem, lemék Őcsénybe. Amúgy ma tudtam meg, hogy drága Gyapjas barátnémat fölvették a nemzetvédelmire. Bejegyzésszagot érzek a levegőben. :)

nojmi 2009.07.11. 09:17:14

Sziszi!Megírod mikor érnél rá, aztán megdumáljuk4nekem mindegy hol futunk össze, akár le is jöhetsz!;)

deTo 2009.07.11. 09:43:57

Oké, most úgyis fölszedtem magamra némi... hogyismondjam... súlyfeleslegecskét, lemegyek hozzátok Rozival. :) Jövhéten elvileg akármelyik nap jó, hétvége kivételével.

nojmi 2009.07.12. 14:30:47

Oksi!Myvipen írd meg Neked mikor jó, nekem a hétfő és kedd kilőve!:S

deTo 2009.07.12. 20:53:16

Rendben, majd meglátom én is, hogy mikor hogy lesz, mert eléggé be vagyok táblázva... de megoldom! ^^
süti beállítások módosítása